sijil modular kreatif (studio 2012)

kami sebumbung , kami satu kapal . tapi macam haram tak sama kepala , laki cara hal laki , pmpuan cara hal pmpuan . aku tak kesah mende 2 , tapi pape hal semua ko nak menang . amik lah belaka . aku kan budak baru yg tak tahu pape dalam bidang fotografi ni kan , aku di benci dan di buruk2 kan aku busuk . mu je la yang bau harum wangi kan . tapi korg pikir la , aku dulu tak pernah ada masalah dalam kelas . yela , kene faham juga klw belajar dengan budak yg masih tak matang memang mcm2 masalah belaku . tanggungjawab smua kat aku , ada korg pikir ke ? pape hal aku jgk yg kene . smua beban kat aku . klw budak2 buathal mesti la lect pikir aku ni macam2 , kau sanggup ke masuk kelas lect buat tak tau je kat ko ? ape perasaan korg ? malu muka aku , buruk mcm mane pn aku jgk yg kene first bkn korg . ape korg tahu ? aku kat kolej mmg tak kene . kat luar aku kene . dah mcm2 mende aku simpan pasal kelas , mcm2 aku kene , ada korg tahu ke ? manusia mempunyai akal dan fikiran , jangan lah dengar dari sebelah pihak , memang sebelah pihak 2 akan menang . bertindak adil . walaupun aku tak ada tahap tinggi tapi aku boleh bfikir . so jangan lah jadi budak2 . jadi lah matang . klw ye aku dah tak perlu aku , sokay aku tak kesah , terima kasih atas semua .
harap lepas ni tak ada masalah lagi dalam kelas . jadi la mcm kat atas aku cakap .