luahan kata semata2 .

walaupun aku pergi mana2 ada je yang cocok2 aku . aku tak kan makan ape yang orang cocok aku . aku akan tetap dengan pendirian aku . hanya mampu dengar dan memikir mana satu yang betul dan salah . yang betul kita ambil dan buat kan ia menjadi satu contoh kepada kita , yang salah kita hanya mampu mempelajari dari kesilapan dan mampu mengelak dari pada kesilapan apa yang pernah kita lakukan . saya tak cakap saya baik , tapi saya juga mempunyai perasaan dan hati . saya juga boleh memikir mana yang betul dan salah , walaupun saya seolah - olah tidak matang tapi saya banyak berselindung dari kebudak-budak kan . jangan nampak saya macam tak ada pape . tapi bahaya skill atau apa2 yang kamu terlepas saya akan curi untuk pengetahuan saya . hehe . berkongsi tidak salah . maka saya akan mengulang kaji semula dan akan menjadi kan ia sesuatu yang besar . insyallah dengan keizinannya apa yang saya rancang akan berjaya pada suatu hari nanti . amiinn .