rezeki di kelantan .

firstly thanks to kolej komuniti paya besar sebab bagi aku peluang untuk kelantan join konvo antara kolej komuniti pantai timur . kat kelantan aku banyak bende belajar .. cara2 nak bercakap pasal dunia foto , jawap balik soalan yang di tanya . alhamdulillah semua aku boleh jawap . hehe , koya la sikit :P ! yang paling syok dapat jumpe kasih lamo kat kelantan , lepak2 , makan , minum semua la . haha . stop yg seronok , yg cuak pulak . rezeki bila pengarah kolej komuniti dan datok2 buat lawatan booth ke booth , aku tak sangka yang ada sorg datok kementerian komuniti minat gambar aku dan dia beli dua keping gambar aku . dua2 dea beli , habis terus gambar aku itulah di namakan rezeki :) lepas 2 pulak dea suruh aku shoot gambar antara datok2 dan pengarah kolej komuniti (dalam hati sangat goyang dan barang kemera dah remove habis.speedlight punye beteri entah kemana,memang cuak gile babi. dah lepas shoot pn masih terasa lagi getaran) . dengan skill yang ada pada aku alhamdulillah lect kolej komuniti kok lanas beri kepercayaan kepada aku untuk shoot gambar budak2 yang nak print atas gelas , alhamdulillah dkt situ pun byk dapat hasil . #aku seronok berada di kelantan walaupun sekajap , aku sedih nak tinggal kan kelantan sebab sesorang , walaupun dea dulu pernah sakit kan hati aku . tapi tape yg dah lepas tetap lepas . sekarang terus kan hidup . aku dah dapat spirit yang aku tunggu selama ini tak sangka aku dapat kat kuantan . aku akan terus kan usaha dalam dunia foto , aku banyak belajar mende di kelantan .. thanks NY ..