semalam kene hari ni kene !

masuk keje hari ni dah kene bubuh . haishh , sabar je la . nak tumbuk pun ada tapi sabar je la . harap laki tp mulut macam sial . bkn nak cakap aku prefect la . aku dah la tnsion ngn mende lain . masalah lain . hmmmm .

time tgh break kene jgk . haish . otway nak g tandas lepas makan ada plak sekelompok budak skolah . aku tak prasan sape tapi tibe lepas aku lalu dea sebut name capital A n T . WTF ? u have any promblem with me haaa pmpuan ? knp nak sebut name deaorg ? tak puas hati dgn aku ? cakap la kat aku . jangan cakap belakang . entah2 sial2 2 buat cite pasal aku . HAHA . fucking laaa ! org macam korg 2 CAN GET OUT OFF MY WAY ! jangan masuk campur hal seluar dalam aku la . HAHA .

banyak mmikir jd balik la pragai lame aku . habis la . pele dah denyut2 macam kene pijak . baik sangat sebab 2 kene pijak . HAHAHA . nak buat macam mane kne terima dgn hati yg trbuka . be on yourself . tak perlu dengar cakap or lain . own life bkn life deaorg life aku , suke hati aku la . aku dah tak tahu nak bt ape aku lepas la kat blog aku . suke hati aku la nak mencarut pun . ada aku kesah !
sorry la klw ada manusia2 yg dicipta terasa . aku bukan nak kne kn korg . sian kn . haha .

aku bukan nak same kan sape2 k . bende ni berulang . tapi aku tak nk brulang mnde same . tapi sejarah mungkin brulang . tak mungkin brpaling lagi . redah saja lah .
i will try 2 be alone untk seketika . tapi at the same time i need u for make me fell btter . tapi tak tahu la .

balik keje dlm hujan , aku ingt air hujan jatuh kt pipi aku . rupa2 bukan , nak tahu ape yg jatuh ? air mate aku yg jatuh laa . aku pn tak tahu knp . sakit sangat kot hati aku ni . hmmmmm .