17-19hb road to cameron highland :)

sangat menarik! macam2 gelagat aku jumpa. ada yg drees sakai contoh nye untie india isteri driver bas aku,da la pakai suar pendek pas 2 pakai stoken bola.hahaha. geli aku tgk. mcm org asli.huhuhu. keje aku kat sane just pegang kemera jew, tak bhenti2 amek gambar dak2 niew. gambar aku???? ada dua tiga keping jew. haha. sedih aku. tapi seronok. mcm2 gambar aku tangkap. tapi gambar 2 pd pakcik syed :). nnti aku akan upload dlm blog n fb hasil keje aku yg kucar. haha. waktu pagi sampai petang g jalan2 kat cameron, mlm jadi hantu merayap kat bandar.huhu. chieken chop tiptop. sepupu aku buat. haha. tibe waktu malam start la perang kentut. haha. bau yg paling bahaya aku. haha, xsenonoh. haha. tiekah gemuk aku bkn xnk msj ko tapi sibuk. haha. soryy :). pape pon best g sane. duit aku habis beli mknan2. haha. makan jew keje :P. mlm last aku xleh tido ngn kwn aku. asyik duk perang kentut jew. haha. sampai xde angin btol bwu boleh tido.. aku nak mandi air panas pagi tapi kcian kt budak2 aku tpakse mandi air sejuk. ketar gilew babi. haha. nasib tak lelah :D aku da sihat. haha. k lah aku xnak cakap panjang nnti aku letak gambar :D